Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií
Často kladené otázky
Ako zistím stav svojej objednávky?
O stave objednávky Vás priebežne informujeme. Akonáhle sa stav zmení, príde Vám informácia e-mailom.
Na otázky k objednávkam odpovedáme jedine prostredníctvom Správcu objednávky.
Na e-mailové dotazy neodpovedáme. Ďakujeme za pochopenie.
Ako uhradím objednávku, keď mi neprešla platba?
Objednávku je možné uhradiť cez Bankové spojenie:
Peňažný ústav: Tatra Banka a.s. Bratislava
IBAN: SK9011000000002926888815
Peňažný ústav: VUB a.s. Bratislava
IBAN: SK1802000000003198211455
Objednávku je nutné uhradiť do 48 hodín. V prípade, že objednávka nebude v tomto termíne zaplatená, bude stornovaná.
Kedy bude objednávka expedovaná prepravnej spoločnosti?
Objednávky pre doručenie kuriérom a packetou expedujeme zo skladu do 3 pracovných dní.
Následná doba doručenia závisí od jednotlivých prepravných spoločností. Trackingové číslo zásielky obdržíte priamo od prepravnej spoločnosti, alebo ho nájdete v Správcovi objednávky.
Kedy bude objednávka doručená na predajňu?
Objednávky s doručením na predajne Dráčik doručujeme do 5 pracovných dní.
Na otázky ohľadom doručenia, ktoré sú v časovom limite v súlade s obchodnými podmienkami, neodpovedáme. Kontaktujte nás prosím jedine v prípade omeškania s doručením objednávky.
Nebola Vám zásielka doručená prepravnou spoločnosťou?
V prípade ak ste obdržali číslo zásielky, kontaktujte prosím prepravnú spoločnosť. Doručenie nie je v našej pôsobnosti. V prípade straty zásielky Vám peniaze vrátime.
Prečo bola zásielka presmerovaná na kuréra?
Packeta automaticky odmietne prebrať balík ak presahuje nimi stanovený maximálny rozmer. V takom prípade musíme zásielku presmerovať na kuriéra s doručením na adresu bydliska, čo má za následok zdržanie doručenia.
Packeta akceptuje len balíky, ktorých súčet dĺžok všetkých strán (š/v/d) nepresahuje 120 cm.
Máte poškodený obsah zásielky?
Tovar môžete vrátiť na predajni, alebo zaslať poštou na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní.
Ako upresním požiadavky ohľadom objednávky?
Pre upresnenie alebo doplnenie ďalších informácií ohľadom Vašej objednávky využite "Poznámku k objednávke", ktorá sa nachádza v objednávkovom formulári pod fakturačnou a dodacou adresou.
Zmena v objednávke nie je možná
Dodatočná zmena objednávky ako pridanie, odstránenie položky, zmena platby, zmena adresy a spôsobu dodania nie je možná (viď).
Ako stornujem objednávku?
Storno objednávky je možné realizovať prostredníctvom Správcu objednávky, v prípade, že objednávka ešte nebola uzavretá.
Ako vrátiť a reklamovať tovar?
Všetky dôležité informácie nájdete v obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.
Upozornenie na podvodné inzeráty
Na niektorých webových stránkach sa objavili nepravdivé informácie o obchodných podmienkach pre web www.dracik.sk ako sú výška zliav alebo cena prepravy zadarmo. Nie sú od nás a platia obchodné podmienky uvedené na webe Dráčik.
Správca objednávky
Správca objednávky je nástroj pre podrobnejšie informácie o Vašej objednávke. Môžete si v ňom prezerať Vašu objednávku, získať informácie o jej aktuálnom stave, prípadne ju stornovať. V správcovi objednávky taktiež nájdete informácie o spôsobe jej doručenia a trackingovom čísle v prípade, že bola Vaša objednávka už expedovaná.
K Správcovi objednávky je možné dostať sa dvoma spôsobmi:
- Kliknutím na tento odkaz: Správca objednávky
Po otvorení okna je nutné vyplniť číslo (Id) Vašej objednávky a e-mailovú adresu na ktorú bola objednávka vytvorená
- Cez potvrdzovací e-mail Vašej objednávky
V e-maili s potvrdením objednávky je odkaz, ktorý Vás presmeruje priamo do Vašej objednávky s automaticky vyplnenými údajmi
Detail Správcu objednávky: