Často kladené otázky

Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave objednávky Vás priebežne informujeme. Akonáhle sa stav zmení, príde Vám informácia e-mailom.

 

Kedy bude objednávka doručená, ak už bola expedovaná?

Pre informáciu o lehote doručenia kontaktujte kuriérsku spoločnosť.

 

Nebola Vám zásielka doručená kuriérskou spoločnosťou?

V prípade ak ste obdržali číslo zásielky, kontaktujte kuriérsku spoločnosť. Za doručenie zodpovedá kuriérska spoločnosť, doručenie nie je v našej pôsobnosti. V prípade straty zásielky Vám peniaze vrátime.

 

Máte poškodený obsah zásielky?

Tovar môžete vrátiť na predajni, alebo zaslať poštou na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní.

 

Bol Vám doručený iný tovar alebo iný variant?

Tovar môžete vrátiť na predajni, alebo zaslať poštou na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní.

 

Ako vrátiť a reklamovať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Všetky dôležité informácie nájdete v obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.

 



Značka
Veková skupina
-
Cena od-do
-
Newsletter

Zľavy, akcie, novinky? Buďte prvý kto o nich vie. Zadajte svoj e-mail a nenechajte si ich ujsť.

*  
odoberať newsletter


Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií