Často kladené otázky

Ako zistím stav svojej objednávky?

O stave objednávky Vás priebežne informujeme. Akonáhle sa stav zmení, príde Vám informácia e-mailom.

Na otázky k objednávkam odpovedáme jedine prostredníctvom Správcu objednávky.

Na e-mailové dotazy neodpovedáme. Ďakujeme za pochopenie.

 

Ako uhradím objednávku, keď mi neprešla platba?

Objednávku je možné uhradiť cez Bankové spojenie:

Peňažný ústav: Tatra Banka a.s. Bratislava
IBAN: SK9011000000002926888815

Peňažný ústav: VUB a.s. Bratislava
IBAN: SK1802000000003198211455

Objednávku je nutné uhradiť do 48 hodín. V prípade, že objednávka nebude v tomto termíne zaplatená, bude stornovaná.

 

Kedy bude objednávka expedovaná prepravnej spoločnosti?

Objednávky pre doručenie kuriérom a Zásielkovňou expedujeme zo skladu do 3 pracovných dní.

Následná doba doručenia závisí od jednotlivých prepravných spoločností. Trackingové číslo zásielky obdržíte priamo od prepravnej spoločnosti, alebo ho nájdete v Správcovi objednávky.

 

Kedy bude objednávka doručená na predajňu?

Objednávky s doručením na predajne Dráčik doručujeme do 5 pracovných dní.

 

Na otázky ohľadom doručenia, ktoré sú v časovom limite v súlade s obchodnými podmienkami, neodpovedáme. Kontaktujte nás prosím jedine v prípade omeškania s doručením objednávky.

 

Nebola Vám zásielka doručená prepravnou spoločnosťou?

V prípade ak ste obdržali číslo zásielky, kontaktujte prosím prepravnú spoločnosť. Doručenie nie je v našej pôsobnosti. V prípade straty zásielky Vám peniaze vrátime.

 

Prečo bola zásielka presmerovaná na kuréra?

Zásielkovňa automaticky odmietne prebrať balík ak presahuje nimi stanovený maximálny rozmer. V takom prípade musíme zásielku presmerovať na kuriéra s doručením na adresu bydliska, čo má za následok zdržanie doručenia.

Zásielkovňa akceptuje len balíky, ktorých súčet dĺžok všetkých strán (š/v/d) nepresahuje 120 cm.

 

Máte poškodený obsah zásielky?

Tovar môžete vrátiť na predajni, alebo zaslať poštou na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní.

 

Ako upresním požiadavky ohľadom objednávky?

Pre upresnenie alebo doplnenie ďalších informácií ohľadom Vašej objednávky využite "Poznámku k objednávke", ktorá sa nachádza v objednávkovom formulári pod fakturačnou a dodacou adresou.

 

Zmena v objednávke nie je možná

Dodatočná zmena objednávky ako pridanie, odstránenie položky, zmena platby, zmena adresy a spôsobu dodania nie je možná (viď).

 

Ako stornujem objednávku?

Storno objednávky je možné realizovať prostredníctvom Správcu objednávky, v prípade, že objednávka ešte nebola uzavretá.

 

Ako vrátiť a reklamovať tovar?

Všetky dôležité informácie nájdete v obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.

 

Upozornenie na podvodné inzeráty

Na niektorých webových stránkach sa objavili nepravdivé informácie o obchodných podmienkach pre web www.dracik.sk ako sú výška zliav alebo cena prepravy zadarmo. Nie sú od nás a platia obchodné podmienky uvedené na webe Dráčik.

 

Správca objednávky

Správca objednávky je nástroj pre podrobnejšie informácie o Vašej objednávke. Môžete si v ňom prezerať Vašu objednávku, získať informácie o jej aktuálnom stave, prípadne ju stornovať. V správcovi objednávky taktiež nájdete informácie o spôsobe jej doručenia a trackingovom čísle v prípade, že bola Vaša objednávka už expedovaná.

K Správcovi objednávky je možné dostať sa dvoma spôsobmi:

  1. Kliknutím na tento odkaz: Správca objednávky

Po otvorení okna je nutné vyplniť číslo (Id) Vašej objednávky a e-mailovú adresu na ktorú bola objednávka vytvorená

 

  1. Cez potvrdzovací e-mail Vašej objednávky

V e-maily s potvrdením objednávky je odkaz, ktorý Vás presmeruje priamo do Vašej objednávky s automaticky vyplnenými údajmi

 

Detail Správcu objednávky:



Značka
Veková skupina
-
Cena od-do
-


Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií