Médiá produkujúce hnoj a ich konzumenti.

Hnojometi a hnojožrúti.

Hneď v úvode si ujasnime fakty. Tretina ľudí je zlých, tretina vyslovene zlých a tretina ako tak dobrých. Tu máte odpoveď na to, čo vidíte okolo seba.

Zlý človek vyslovene prahne po hnoji, čiže negatívnych správach, v ktorých je niekto očierňovaný, ohováraný, zosmiešňovaný. Závidí a nenávidí. Výslovnú radosť má z toho, ak sa stane nejaké nešťastie, niekomu sa nedarí. Všetko zlé sa mu počíta.

Je to pre nich strava ako pre hovnivála.

S radosťou budú obhajovať vraha a pedofila a človeka, ktorý zachránil autobus plný detí pred nešťastím, označia za teroristu. Vojnové utrpenie je pre nich elixír šťastia. Čím dlhšie trvá, čím ju môžu dlhšie naťahovať, tým sú upíry spokojnejší. Obete označujú za vrahov a z vrahov robia hrdinov.

Pre hnojožrúta je snežienka krásna a má cenu, len keď ju požuje krava, prejde jej cez tráviaci trakt a následne takto spracovaná vychádza z denného periodika. Pozor! Pod kravou nemám na mysli nejakú šéfredaktorku alebo iný zapálený žlčovod. Viete, ono je tu mnoho takýchto zatrpknutých indivíduí, ktoré vinia za svoj trpký život Slovensko a Slovákov, pričom si neuvedomujú, že oni sami sú zdrojom žlče, ktorá im strpčuje život. A takto sa postupne zavŕtavajú hlbšie a hlbšie, až sa prepadnú do šialenstva a zúfalstva. Žiaľ bez toho, aby si to uvedomili sa z toho nevymotajú.

Hnojožrúta nepresviedčajte o dobre, pravde a spravodlivosti. Načo? Veď on baží po nespravodlivosti, neprajnosti a škodoradosti.

Hnojometi vedia, že tu majú verných hnojožrútov, ktorí netrpezlivo čakajú na ich výkaly. Je to symbióza, ktorej spoločným záujmom je hnoj. Je to pre tento svet úplne prirodzené. Médiá vedia, že táto masa nečaká na pravdivé informácie, ale na škodlivé, deštruktívne a negatívne správy.

Ak si dlho v soli, staneš sa soľou a ak si dlho v hnoji, staneš sa hnojom.

Normálny človek prirodzene rozlíši pravdu od klamstva a dobro od zla. Nemôže sa pomýliť a nikto ho neoklame.

A po čom ty túžiš?

Čítaj tento článok na blogu Koncept


Návrat na všetky články



Značka
Veková skupina
-
Cena od-do
-