Zásady ochrany súkromia

ZÁSADY OCHRANY SÚKROMIA

zákazníkov Dráčik

 

Informácia (poučenie) prevádzkovateľa

 

Podľa ustanovenia § 15 Zákona o ochrane osobných údajov týmto poskytuje spoločnosť Dráčik – DUVI SK s. r. o., so sídlom Gajova 13, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO 46 502 734, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vložka č. 79245 / B, ktorá je prevádzkovateľom (správcom) spracovávajúcim osobné údaje zákazníkov obchodu Dráčik (ďalej „Prevádzkovateľ“).

 

Tieto informácie (poučenie) Prevádzkovateľa sa vzťahujú na spracovanie osobných údajov registrovaných zákazníkov obchodu Dráčik a na spracovanie osobných údajov tých zákazníkov, ktorý nakúpia tovar na webových stránkach Dráčik, v predajniach Dráčik alebo prostredníctvom Mobilnej aplikácie bez registrácie, pokiaľ je spracovanie ich osobných údajov nevyhnutné na uvedený účel.

 

•           Osobné údaje fyzických osôb – zákazníkov obchodu Dráčik (ďalej iba „dotknuté osoby“ alebo „zákazníci“) sa spracovávajú v rozsahu meno, priezvisko, korešpondenčná adresa, e-mailová adresa, a ďalej sa spracovávajú údaje o nákupoch tovaru v predajniach Dráčik, na webových stránkach dráčik alebo o nákupoch prostredníctvom Mobilnej aplikácie Dráčik (ďalej iba „Osobné údaje“). V prípade neregistrovaných zákazníkov sa spracovávajú osobné údaje len vtedy, pokiaľ je také spracovanie nevyhnutné (napr. nákup na webových stránkach Dráčik) a iba v rozsahu nevyhnutnom na účel podľa odst. 2 posledná veta.

•           Osobné údaje sa spracovávajú v prípade registrovaných zákazníkov obchodov Dráčik na účel vedenia Osobných údajov dotknutej osoby v databáze registrovaných zákazníkov obchodu Dráčik, ďalej pokiaľ je zákazníkovi vydaná vernostná karta Dráčik – Rozprávková karta: pridelenie zákazníckeho čísla (čísla vernostnej karty) a údaje o jej využívaní, vedenia údajov o nákupoch dotknutej osoby (zákazníka) uskutočnených v e-shope Dráčik, v predajniach Dráčik a prostredníctvom Mobilnej aplikácie, pokiaľ ju má zákazník nainštalovanú, zasielanie ponúk tovaru elektronickými prostriedkami a poštou, poskytovanie zliav a výhod držiteľom vernostných kariet, organizovanie súťaží určených pre držiteľov vernostných kariet, obchodné, propagačné, marketingové a reklamné aktivity a evidenčné a štatistické účely. Osobné údaje neregistrovaných zákazníkov sa spracovávajú na účel uzavretia a plnenia zmluvy o nákupe tovaru a ďalej na účel plnenia zákonných povinností Prevádzkovateľa, ako aj na účely priameho marketingu a v prípade súhlasu na využitie emailovej adresy na zasielanie obchodných oznámení.

•           Dotknutá osoba si je vedomá dobrovoľnosti poskytnúť požadované Osobné údaje; pokiaľ sú Osobné údaje poskytnuté so súhlasom dotknutej osoby, uchovávajú sa a spracovávajú po dobu registrácie, resp. po dobu využívania Mobilnej aplikácie Dráčik (pokiaľ ju má zákazník nainštalovanú); v prípadoch spracovanie bez súhlasu dotknutej osoby sa Osobné údaje spracovávajú iba po dobu nudnú k plneniu práv a záväzkov zo zmluvy o nákupe tovaru a plnení zákonných povinností Prevádzkovateľa z toho vyplývajúcich;

•           Osobné údaje registrovaných zákazníkov môžu by sprístupnené zmluvným partnerom Prevádzkovateľa (napr. zasielateľským spoločnostiam, reklamným agentúram, tlačiarenským spoločnostiam, subjektom poskytujúcim poradenstvo a odborné služby Prevádzkovateľovi) a subjektom z podnikateľskej skupiny Dráčik (ďalej len „Príjemcovia“), a to najmä za účelom spolupráce na vernostnom programe Rozprávková karta – Dráčik, doručovanie zásielok a obchodných oznámení (dodania objednaného tovaru, ponuky tovaru, katalógy), umožnenie využívania vernostných kariet Dráčik – Rozprávková karta v obchodoch Dráčik, na e-shope Dráčik a prostredníctvom Mobilnej aplikácie. V prípade neregistrovaných zákazníkov sa Osobné údaje poskytujú iba v nevyhnutnom rozsahu zmluvným partnerom Prevádzkovateľa za účelom splnenia zmluvy a nákupe tovaru a plnenie zákonných povinností Prevádzkovateľa, za účelom priameho marketingu a v prípade súhlasu s použitím emailovej adresy za účelom zasielania obchodných oznámení. (Medzi príjemcov Osobných údajov môžu patriť zmluvný partneri Prevádzkovateľa a ďalej spoločnosti DRÁČIK - DUVI s.r.o. Brusnicová 7, 831 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO 35 768 860; Tinaco, spol. s ro, Brusnicová  7, 831 01 Bratislava, Slovenská republika, IČO 17 322 251; Dráčik - DIVI s.r.o. Gajova 13, 811 09 Bratislava, Slovenská republika, IČO 46 118 985, Dráčik – DUVI CZ s.r.o., so sídlom Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČO: 242 11 567; Dráčik s.r.o. Uhelný trh 414/9, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČO: 283 68 541).

•           Dotknutá osoba má nasledujúce práva podľa Zákona o ochrane osobných údajov:

•           na základe písomnej žiadosti má dotknutá osoba právo od Prevádzkovateľa vyžadovať:

•          potvrdenie, či sú alebo nie sú Osobné údaje spracované, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

•          vo všeobecne zrozumiteľnej forme informácie o spracovaní Osobných údajov v informačnom systéme v rozsahu podľa ustanovenia § 15 odst. 1 písm. a) až e) druhý až šiesty bod Zákona o ochrane osobných údajov, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

•          vo všeobecne zrozumiteľnej forme presné informácie o zdroji, z ktorého získal Prevádzkovateľ Osobné údaje na spracovanie, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povínný splniť bezplatne,

•          vo všeobecne zrozumiteľnej forme zoznam Osobných údajov, ktoré sú predmetom spracovania, pričom tieto informácie je Prevádzkovateľ povinný poskytnúť bezplatne okrem úhrady vo výške, ktorá nemôže prekočiť výšku účelne vynaložených vecných nákladov spojených so zhotovením kópií, opatrením technických nosičov dát a s odoslaním informácií dotknutej osobe, pokiaľ zvláštny zákon nestanoví inak,

•          opravu alebo likvidáciu nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych Osobných údajov dotknutej osoby, ktoré sú predmetom spracovanie, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

•          likvidáciu Osobných údajov, ktorých účel spracovania skončil, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

•          likvidáciu Osobných údajov dotknutej osoby, ktoré sú predmetom spracovania, pokiaľ došlo k porušeniu Zákona o ochrane osobných údajov, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne,

•          blokovanie a likvidáciu Osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím doby jeho platnosti, ak Prevádzkovateľ spracováva Osobné údaje na základe súhlasu dotknutej osoby, pričom túto požiadavku je Prevádzkovateľ povinný splniť bezplatne;

•           na základe bezplatnej písomnej žiadosti má dotknutá osoba právo u Prevádzkovateľa vysloviť nesúhlas s:

•          spracovaním Osobných údajov, u ktorých predpokladá, že sú alebo budú spracované na účely priameho marketingu bez jeho súhlasu, a žiadať ich likvidáciu,

•          využívaním Osobných údajov uvedených v ustanovení  § 10 odst. 3 písm. d) Zákona o ochrane osobných údajov (sú to: meno, priezvisko a korešpondenčná adresa) na účely priameho marketingu v poštovom styku, alebo

•          poskytovaním osobných údajov uvedených v ustanovení § 10 odst. 3 písm. d) Zákona o ochrane osobných údajov (sú to: meno, priezvisko a korešpondenčná adresa) na účely priameho marketingu;

•           dotknutá osoba má možnosť kedykoľvek u prevádzkovateľa vzniesť námietky:

•          voči spracovaniu Osobných údajov v prípadoch podľa § 10 odst. 3 písm. a), e), f) alebo g) Zákona o ochrane osobných údajov o neoprávnenom zasahovaní do ich práv a právom chránených záujmov, ktoré sú alebo môžu byť v konkrétnom prípade takým spracovaním Osobných údajov poškodené, pričom pokiaľ tomu nebránia zákonné dôvody a preukáže sa, že je jej námietka oprávnená, Prevádzkovateľ je povinný Osobné údaje, ktorých spracovanie dotknutá osoba spochybnila, bez zbytočného odkladu blokovať a zlikvidovať, akonáhle to okolnosti dovolia

•          nepodliehať rozhodnutiu Prevádzkovateľa, ktoré by malo pre ňu právne účinky alebo významný dopad, pokiaľ sa také rozhodnutie vydá výhradne na základe úkonov automatizovaného spracovania Osobných údajov; má právo žiadať Prevádzkovateľa o preskúmanie vydaného rozhodnutia metódou odlišnou od automatizovanej formy spracovania, pričom Prevádzkovateľ je povinný žiadosti vyhovieť, a to tak, že rozhodujúcu rolu pri prieskume rozhodnutia bude mať oprávnená osoba; o spôsobe prieskumu a výsledku zistení Prevádzkovateľ informuje dotknutú osobu v lehote najneskôr do tridsať (30) dní odo dňa doručenia jej žiadosti, dotknutá osoba nemá toto právo iba v prípade, pokiaľ to stanoví zvláštny zákon, v ktorom sú upravené opatrenia k zaisteniu oprávnených záujmov dotknutej osoby, alebo pokiaľ v rámci predzmluvných vzťahom alebo počas existencie zmluvných vzťahov Prevádzkovateľ vydal rozhodnutie, v ktorom vyhovel požiadavke dotknutej osoby, alebo pokiaľ Prevádzkovateľ na základe zmluvy prijal iné vhodné opatrenia k zaisteniu oprávnených záujmov dotknutej osoby;

•           v prípade podozrenia, že sa jej Osobné údaje neoprávnene spracovávajú, môže dotknutá osoba podať Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky návrh na začatie konania o ochrane osobných údajov. 





Značka
Veková skupina
-
Cena od-do
-