- Jurassic World (48)
- HALO (1)
- Dragons (3)
- StikBot (4)
- Harry Potter (99)
- Ostatné (189)
- Svet Fantázie (44)
- Power Rangers (19)
- Peppa Pig (35)
- Toy Story / Buzz Lightyear (24)
- Bing (5)
- Trolls (19)
- Fig. Marvel (108)
- Super Mario (30)
- PJ Masks (22)
- Rainbocorns (26)
- Fig. DC Universe (37)
- Star Wars (45)
- Spirit (21)
- Among Us (7)
- Minecraft (29)
- Smashers (13)
- Batman (44)
- Pokémon (4)
- Sonic (14)
- Ninja Turtles (14)
- Fortnite (15)
- Paw Patrol (143)
- Littlest Pet Shop (3)
- My Little Pony (36)
- Hatchimals (25)
- Shopkins (16)
- Minions (15)
- Nerf Zombie (1)
- Nerf Alpha Strike (13)
- Nerf Super Soaker (22)
- Nerf N-Strike Modulus (3)
- Nerf N-Strike Mega (5)
- Nerf Star Wars (2)
- Nerf Laser Ops (1)
- Nerf Rebelle (2)
- Nerf N-Strike Elite (43)
- Nerf Fortnite (11)
- Nerf Ultra (17)
- Nerf Roblox (7)
- Nerf Dinosquad (6)
- Nerf Minecraft (6)
- Nerf Rival (6)
- Nerf Dragonpower (2)
- Nerf Elite Jr. (2)
- Nerf Mechstrike (1)
- Nerf Nitro (9)
Časté otázky
Ako zistím stav svojej objednávky?
O stave objednávky Vás priebežne informujeme. Akonáhle sa stav zmení, príde Vám informácia e-mailom.
Na otázky k objednávkam odpovedáme jedine prostredníctvom Správcu objednávky.
Na e-mailové dotazy neodpovedáme. Ďakujeme za pochopenie.
Ako tovar zaplatiť?
Pre úhradu Vašej objednávky sú na výber 3 možnosti:
Platba kartou cez platobnú bránu GoPay, platba on-line prevodom cez platobnú bránu GoPay a platba na dobierku pri dodaní kuriérom.
V prípade, ak je celková suma objednávky vyššia než 600 €, je potrebné objednávku zaplatiť vopred. Platba na dobierku nie je možná z dôvodu častého neprevzatia objednávky.
Ako uhradím objednávku, keď mi neprešla platba?
Objednávku je možné uhradiť cez Bankové spojenie:
Peňažný ústav: Tatra Banka a.s. Bratislava
IBAN: SK9011000000002926888815
Peňažný ústav: VUB a.s. Bratislava
IBAN: SK1802000000003198211455
Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky. Objednávku je nutné uhradiť do 48 hodín. V prípade, že objednávka nebude v tomto termíne zaplatená, bude stornovaná.
Kedy bude objednávka expedovaná prepravnej spoločnosti?
Objednávky pre doručenie kuriérom a packetou expedujeme zo skladu do 3 pracovných dní.
Následná doba doručenia závisí od jednotlivých prepravných spoločností. Trackingové číslo zásielky obdržíte priamo od prepravnej spoločnosti, alebo ho nájdete v Správcovi objednávky.
Kedy bude objednávka doručená na predajňu?
Objednávky s doručením na predajne Dráčik doručujeme do 5 pracovných dní.
Na otázky ohľadom doručenia, ktoré sú v časovom limite v súlade s obchodnými podmienkami, neodpovedáme. Kontaktujte nás prosím jedine v prípade omeškania s doručením objednávky.
Nebola Vám zásielka doručená prepravnou spoločnosťou?
V prípade ak ste obdržali číslo zásielky, kontaktujte prosím prepravnú spoločnosť. Doručenie nie je v našej pôsobnosti. V prípade straty zásielky Vám peniaze vrátime.
Prečo bola zásielka presmerovaná na kuriéra?
Packeta automaticky odmietne prebrať balík ak presahuje nimi stanovený maximálny rozmer. V takom prípade musíme zásielku presmerovať na kuriéra s doručením na adresu bydliska, čo má za následok zdržanie doručenia.
Packeta akceptuje len balíky, ktorých súčet dĺžok všetkých strán (š/v/d) nepresahuje 120 cm.
Prečo je tovar označený ako nadrozmerný?
Pri nadrozmerných tovaroch nevieme zabezpečiť doručenie kuriérom alebo Packetou vzhľadom na veľkosť balenia (rozmer krabice presahuje limity prepravných spoločností). Pri každom takomto tovare je upozornenie, že je doručenie možné len na naše predajne Dráčik.
Máte poškodený obsah zásielky?
Tovar môžete vrátiť na predajni, alebo zaslať poštou na adresu uvedenú v obchodných podmienkach. Peniaze Vám budú vrátené do 14 dní.
Ako upresním požiadavky ohľadom objednávky?
Pre upresnenie alebo doplnenie ďalších informácií ohľadom Vašej objednávky využite "Poznámku k objednávke", ktorá sa nachádza v objednávkovom formulári pod fakturačnou a dodacou adresou.
Zmena v objednávke nie je možná
Dodatočná zmena objednávky ako pridanie, odstránenie položky, zmena platby, zmena adresy a spôsobu dodania nie je možná (viď).
Ako stornujem objednávku?
Storno objednávky je možné realizovať prostredníctvom Správcu objednávky, v prípade, že objednávka ešte nebola uzavretá.
Ako vrátiť a reklamovať tovar?
Všetky dôležité informácie nájdete v obchodných podmienkach a v reklamačnom poriadku.
Upozornenie na podvodné inzeráty
Na niektorých webových stránkach sa objavili nepravdivé informácie o obchodných podmienkach pre web www.dracik.sk ako sú výška zliav alebo cena prepravy zadarmo. Nie sú od nás a platia obchodné podmienky uvedené na webe Dráčik.
Správca objednávky
Správca objednávky je nástroj pre podrobnejšie informácie o Vašej objednávke. Môžete si v ňom prezerať Vašu objednávku, získať informácie o jej aktuálnom stave, prípadne ju stornovať. V správcovi objednávky taktiež nájdete informácie o spôsobe jej doručenia a trackingovom čísle v prípade, že bola Vaša objednávka už expedovaná.
K Správcovi objednávky je možné dostať sa dvoma spôsobmi:
Kliknutím na tento odkaz: Správca objednávky
Po otvorení okna je nutné vyplniť číslo (Id) Vašej objednávky a e-mailovú adresu na ktorú bola objednávka vytvorená
Cez potvrdzovací e-mail Vašej objednávky
V e-maili s potvrdením objednávky je odkaz, ktorý Vás presmeruje priamo do Vašej objednávky s automaticky vyplnenými údajmi