Obchodné podmienky

OBCHODNÉ PODMIENKY PLATNÉ V INTERNETOVOM OBCHODE

Nákup tovaru prostredníctvom Internetového obchodu www.dracik.sk. ( ďalej len IO Dráčik ) môžu uskutočňovať fyzické a právnické osoby bez obmedzenia, za predpokladu, že sa budú riadiť nižšie uvedenými pravidlami.

  1. Zákazník si môže objednať akýkoľvek tovar, ktorý je v aktuálnej ponuke internetového obchodu. Ceny tovaru, akciové ceny a Rozprávkové ceny v IO Dráčik sú uvedené s DPH. Ceny sa z marketingových a obchodných dôvodov môžu líšiť od cien v predajniach Dráčik s výnimkou katalógového a letákového tovaru, ktorého ceny sú rovnaké. Minimálna výška sumy objednávky je 10 €.

  2. Ak je objednávateľom držiteľ Rozprávkovej karty, bude mu vybraný tovar predávaný za Rozprávkovú cenu ponúknutý za túto zvýhodnenú cenu. Po overení údajov / musia súhlasiť registračné údaje na Rozprávkovej karte s údajmi na dodanie tovaru / bude tovar dodaný za zvýhodnené ceny.
     

  3. IO Dráčik sa zaväzuje dodať tovar k zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uvedie pri registrácii, prípadne vyplnení objednávky. V prípade, ak IO Dráčik nebude môcť tovar z technických alebo iných dôvodov zákazníkovi dodať bude zákazníka neodkladne o tejto skutočnosti informovať a prípadné platby poukáže späť na jeho účet.
  4. Spôsoby a ceny doručenia

    Existuje niekoľko možností, ako si po nákupe prevziať svoj tovar. Vyberte si tú, ktorá Vám najviac vyhovuje.

    Cenník dopravy

    Doprava tovaru na predajňu v SR aj ČR

    doručenie objednávky na predajňu Dráčik

    ZDARMA


    Doprava kuriérom len v rámci SR

    Platba vopred


    objednávka v hodnote  do 100,- €

    4,00 €

    objednávka v hodnote  nad 100,- €

    ZDARMA

    Dobierka

    objednávka v hodnote  do 17,- €

    7,60 €

    objednávka v hodnote  nad 17,- €

    5,50 €

    objednávka v hodnote  nad 100,- €

    ZDARMA

    * po pripísaní úhrady na náš účet

    Kuriérska služba doručuje zásielky počas pracovných dní od 8.00 do 16.00 hod, preto zvážte adresu doručenia, aby Vás kuriér zastihol / napr. adresa pracoviska /. Taktiež je nutné v objednávkovom formulári uviesť správne telefónne číslo, na ktorom Vás kuriér bude vopred kontaktovať. Správne vyplnenie kontaktných údajov je dôležité, aby sa zásielka nevrátila späť. V prípade opätovného zaslania je znovu účtovaný poplatok za dopravu. V prípade neprevzatia zásielky je spoločnosť Dráčik-DIVI s.r.o. oprávnená požadovať úhradu vzniknutých nákladov / v zmysle obchodných podmienok bod 6. /.
    Platby cez internet banking je potrebné uhradiť do 48 hodín od vytvorenia objednávky ihneď. Po pripísaní úhrady na náš účet bude objednávka spracovaná do 8 pracovných dní a odovzdána na expedíciu. Objednávky neuhradené do 72 hodín od objednania budú stornované.
     

    • Zaslanie tovaru na dodaciu adresu kuriérom

    • Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom kuriéra.

    • pri platbe dobierkou je tovar je odovzdaný kuriérskej službe do 8 pracovných dní od prijatia objednávky,  pri platbe vopred odovzdávame tovar kuriérskej službe do 8 pracovných dní od pripísania úhrady na náš účet. V prípade, ak sa dodacia lehota predĺži, napríklad z dôvodu nedostatku tovaru na sklade, budeme o tejto skutočnosti bezodkladne informovať.

    • Dodanie tovaru kuriérom je možné len na území Slovenskej republiky. V prípade, ak v objednávke zadáte svoju adresu s miestom dodania v Českej republike, môžete si vybrať len dodanie do predajne Dráčik a dodanie kuriérom nebude možné zadať.
       

    • Osobný odber vo vybranej predajni Dráčik
      Osobný odber tovaru objednaného cez internetový obchod je na predajni Dráčik možný len pri platbe vopred. Nie je možná úhrada objednaného tovaru priamo v predajni Dráčik.

      Tovar objednaný na osobný odber v predajniach Dráčik v rámci SR a ČR spracovávame do 8 pracovných dní od pripísania úhrady na náš účet. Spracovaná a zabalená objednávka je expedovaná najneskôr do 7 pracovných dní najbližším rozvozovým autom na predajňu (odberné miesto). Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tovar bude expedovaný do 14 pracovných dní. O jeho doručení na odberné miesto – predajňu Dráčik budete informovaný emailom a SMS správou. Zoznam odberných miest – predajní Dráčik s adresami, otváracími hodinami a aj mapami nájdete tu.

      Výdaj objednaného tovaru: POZOR, výdaj objednaného a zaplateného tovaru je možný len po predložení občianskeho preukazu alebo iného platného dokladu totožnosti. Meno a adresa zákazníka, ktorý si príde tovar vyzdvihnúť musí byť totožné s menom a adresou v objednávke. Kontrolou osobného dokladu zabraňujeme výdaju už zaplateného tovaru iným osobám. V prípade, ak chcete pre tovar poslať inú osobu, ako ste uviedli v objednávke / napríklad z dôvodu choroby, odcestovania a pod. /, informujte nás o tom vopred e-mailom alebo telefonicky a po preverení / po zavolaní na telefónne číslo v objednávke / zmeníme údaje o príjemcovi zásielky. Bez tejto zmeny nebude prevzatie zásielky na predajni Dráčik možné.

      Tovar si môžete vyzdvihnúť do 5 pracovných dní od oznámenia o doručení na odberné miesto – predajňu Dráčik. Po uplynutí tejto lehoty bude tovar zaradený do predaja a Vám bude vrátená na účet uhradená cena tovaru. V prípade nevyzdvihnutia objednaného tovaru na odbernom mieste je predajca oprávnený účtovať manipulačný poplatok za vybavenie a stornovanie objednávky vo výške 1,- €.

      Na odber tovaru v predajni Dráčik Vás budeme informovať e-mailom a SMS správou. V prípade, ak ste informáciu o možnosti prevziať zásielku neobdržali viac ako 14 pracovných dní od objednávky, kontaktujte ešte pred návštevou predajne pracovníkov internetového obchodu e-mailom/pripomienkou alebo telefonicky.


      Prečo je osobný odber možný len s platbou vopred? Platbou vopred zamedzujeme zneužívaniu tejto služby na objednávanie tovaru a následne neprevzatie tovaru na predajni, napríklad deťmi, ktoré našu stránku často navštevujú. Aj službou osobného odberu na predajni Dráčik nám vznikajú manipulačné náklady, ktoré by pri zneužívaní mohli viesť k zbytočnému predraženiu tejto služby. Za pochopenie ďakujeme.

  5. Každá odoslaná objednávka sa stáva záväznou. Jej zrušenie je možné len v deň odoslania objednávky alebo ešte pred odoslaním tovaru, a to až po vzájomnej dohode. V prípade neprevzatia zásielky je firma Dráčik-DIVI s.r.o. oprávnená požadovať úhradu vzniknutých nákladov na prepravu a balné. Objednávka na dobierku môže byť pred odoslaním preverená na telefónnom čísle uvedenom v objednávke. V prípade objednávky väčšieho množstva tovaru si vyhradzujeme právo na overenie dostupnosti a následné potvrdenie objednávky.

  6. Z dôvodu častého neprebratia tovaru zasielaného na dobierku vyhradzujeme si právo požadovať platbu vopred v týchto prípadoch:

    • pri objednávke viac ako 4 kusov tovaru

    • pri objednávke zákazníkom, ktorý v minulosti zásielku na dobierku neprevzal

  7. Po odoslaní objednávky bude na Vašu e-mailovú adresu zaslaná informácia o prijatí objednávky. Po overení objednávky Vám budú priebežne zasielané údaje o priebehu vybavenia, o výslednej cene zásielky a o odoslaní zásielky. V prípade, ak nedostanete tieto informácie, skontrolujte si nevyžiadanú poštu vo Vašej schránke, prípadne priamo na poštovom serveri u Vášho poskytovateľa e-mailovej služby. Taktiež si skontrolujte, či ste zadali správnu e-mailovú adresu, prípadne či vaša e-mailová schránka nie je plná. Toto sú najčastejšie prípady, prečo nedostanete potvrdenie o objednávke. V prípade, že všetko bolo zadané správne, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom.

  8. Ako tovar zaplatiť

    Pri objednaní tovaru s platbou na dobierku budete platiť až pri dodaní tovaru. Platíte sumu uvedenú v potvrdení objednávky priamo kuriérovi. Kuriér Vám vystaví potvrdenie o prevzatí hotovosti. Nie je možná platba platobnou kartou.Pred dodaním tovaru Vás kuriér na zásielku upozorní SMS.

    Po objednaní tovaru s platbou vopred je potrebné tovar uhradiť ihneď po ukončení a odoslaní objednávky  jednou z ponúkaných možností on-line platieb. Podľa vybraného typu platby v objednávke sa po ukončení a odoslaní objednávky zobrazí buď stránka s údajmi pre vyplnenie prevodného príkazu alebo s tlačidlom pre úhradu vo vybranej banke, prípadne platbu kartou. Pri platbe postupujete obvyklým spôsobom alebo podľa pokynov vybranej banky.Pri platbe cez internetbanking alebo Go pay neplatíte žiadne poplatky, v prípade ak si zvolíte platbu bankovým prevodom bude Vám zaúčtovaný poplatok 1€.

    Ponúkame platby cez internetbanking v týchto bankách:

    Tatra banka a.s.               VÚB Banka
                  
    Po ukončení objednávky Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame. 



    Pri online platbe cez GO pay ponúkame nasledujuce možnosti:

    Platba kartou                on-line internetbanking bánk: Slovenská sporiteľňa, Sberbank, Poštová banka, ČSOB, OTP

     GP WebPay    GoPay Logo

    Pri platbe cez GO pay je potrebné platbu uskutočniť ihneď, v opačnom prípade Vám nepríde email o potvrdení objednávky. 

    GoPay účty sú rýchlym a bezpečným platobným nástrojom pre drobné platby. Ponúkajú online registráciu s vlastnosťami bežného bankového účtu. Viac informácií získate na www.gopay.cz

    Postup pri platbe GoPay:

    - vyberiete si jednu  z ponúkaných možností platby cez internetbanking alebo platobnou kartou

    - budete presmerovaný na platobnú bránu 

    - zrealizujete platbu podľa pokynov na stránkach banky

    - o výsledku platby ste informovaný na obrazovke a e-mailom.

    - informáciu o zaplatení máme okamžite k dispozícii a tovar je odovzdaný do 8 pracovných dní na expedíciu. 

    Po ukončení objednávky a úhrade Vám bude automaticky odoslaný potvrdzovací email, v prípade, ak ste správu nedostali je pravdepodobné, že ju máte v nevyžiadanej pošte – spame.  

     

    Ak e-mailovú správu v pošte nemáte môžete si objednávku a jej hodnotu overiť po prihlásení v „Uživateľskej sekcii“ v hornom menu / platí len pre registrovaných zákazníkov /.

    Bankové spojenie pre úhradu objednávok:
    Peňažný ústav: VUB a.s. Bratislava
    IBAN: SK18 0200 0000 0031 9821 1455
    variabilný symbol: používajte vždy číslo objednávky.
    Suma: celková cena objednávky
     

    Peňažný ústav: Tatra banka a.s. Bratislava
    IBAN: SK90 1100 0000 0029 2688 8815
    variabilný symbol: používajte vždy číslo objednávky.
    Suma: celková cena objednávky
    Ak máte akékoľvek pochybnosti o uskutočnení alebo spracovaní platby, kontaktujte nás na info@dracik.sk.

  9. UPOZORNENIE: V prípade platby poštovou poukážkou je doba identifikácie platby cca 3-5 pracovných dní od pripísania platby na náš účet. Je to spôsobené tým, že priamo vo výpise z účtu nie je uvedený variabilný symbol platby. Musíme čakať až na identifikáciu platieb po doručení výpisu z pošty, ktorý je zasielaný oneskorene. Za pochopenie ďakujeme. Z tohto dôvodu odporúčame uhrádzať platby buď prevodným príkazom z vašej banky alebo priamo vkladom peňazí na náš účet.

  10. Pri dodaní si zákazník musí tovar vizuálne skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V prípade, že poškodenie nie je viditeľné a reklamácia je uplatnená do 10 dní od dňa dodania, spoločnosť Dráčik DIVI s.r.o sa zaväzuje poškodený tovar vymeniť.

  11. V prípade uplatnenia reklamácie neskôr, platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku IO Dráčik.

  12. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k vade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, …), alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom). Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím.

  13. Uvádzané ceny prepravy sú platné v rámci Slovenska. Poštovné do zahraničia sú kalkulované osobitne.

  14. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

    • Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v lehote 14 pracovných dní od prevzatia tovaru podľa týchto všeobecných obchodných podmienok bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 ods. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji").

    • Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou vo forme úplne vyplneného kontaktného formulára.

    • Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto všeobecných obchodných podmienok musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie najmä číslo účtu alebo poštovú adresu. Zároveň s odstúpením od kúpnej zmluvy je povinný doručiť predávajúcemu tovar spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie, návodu, záručného listu, dokladu o zaplatení a pod. a v originálnom obale vo forme poistenej zásielky.

    • V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý nie je použitý, nachádza sa v nepoškodenom pôvodnom obale a nie je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu (vrátane ceny za dopravu) za vrátený tovar v lehote do 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

    • V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný, vráti predávajúci kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu za tovar zníženú v súlade s ust. § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotou jeho opotrebenia alebo o hodnotu opravy a uvedenia tovaru do pôvodného stavu v lehote do 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy a doručenia tovaru predávajúcemu bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim.

    • Predávajúci vráti pri platnom odstúpení od zmluvy kupujúcemu kúpnu cenu zaplatenú za tovar, prípadne zníženú cenu z dôvodu opotrebenia alebo nekompletnosti. Náklady na objednanie, dodanie a vrátenie tovaru znáša kupujúci. Iba v tom prípade, ak tovar plne nezodpovedal kvalitatívnym požiadavkám alebo bol vadný, znáša náklady spojené s objednávkou, dodaním a vrátením tovaru predajca. Za tovar plne zodpovedajúci kvalitatívnym požiadavkám sa považuje tovar rovnakej alebo podobnej charakteristiky, aká je uvedená v ponuke tovaru na internetovej stránke predávajúceho.

    • Za náklady, ktoré kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru sa považujú náklady na uskutočnenie objednávky, najmä cena za uskutočnenie telefonického hovoru, ktorým kupujúci urobil návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, alebo cena za pripojenie kupujúceho na internetovú stránku predávajúceho, počas ktorej kupujúci vyplnil a odoslal formulár na objednanie tovaru na internetovej stránke alebo napísal a odoslal mail s objednávkou tovaru v trvaní 30 minút.

    • V prípade, že kupujúci nesplní niektorú povinnosť uvedenú v bodoch b, a c, všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladov, spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.

    • Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy v prípade vypredania zásob, nedostupnosti tovaru alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 15 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim.

  15. Vrátenie tovaru zakúpeného cez internetový obchod / nad rámec zákonom stanovenej lehoty /.


                    Nepoužitý tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť s originálnym obalom a s kompletným príslušenstvom do 21 dní od nákupu. Taktiež je možná výmena za iný tovar v rámci položky, napríklad iná farba alebo druh (napr. bábiky, postavičky transformers atď.), nie je možná výmena za inú položku. Táto možnosť je poskytovaná v každej predajni Dráčik alebo po dohode s pracovníkmi internetového obchodu zaslaním poštou na adresu internetového obchodu. Tovar však nesmie javiť známky používania. Na túto nadštandardnú službu nie je právny nárok a v prípade, že výrobok nie je opätovne predajný za pôvodnú cenu / napr. tovar nemá obal alebo už bol zaradený do zľavy alebo výpredaja / nemusí byť možnosť vrátenia tovaru alebo výmeny zákazníkovi poskytnutá.

    Týmto bodom nijako nie je dotknutá možnosť vrátenia tovaru podľa ust. § 7 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z / viď obchodné podmienky bod 13. /

  16. Alternatívne riešenie sporov

    V prípade, že spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Príslušným subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť tiež platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Spotrebiteľ pri predkladaní podania platforme pre elektronické riešenie sporov vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Spotrebiteľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.



Značka
Veková skupina
-
Cena od-do
-
Newsletter

Zľavy, akcie, novinky? Buďte prvý kto o nich vie. Zadajte svoj e-mail a nenechajte si ich ujsť.

odoberať newsletter


Pri poskytovaní služieb nám pomáhajú cookies. Používaním webu s tým vyjadrujete súhlas. Viac informácií